JBL

E25BT

Details
Artikel-Nr. JBLE25BTBLK
Variations
Product Actions
Add to cart options
€ 59,9959.99 pro Artikel € 69,99 Spare 14%

Verfügbar und Lieferung in 2-3 Werktagen

Allgemeine Spezifikationen

Länge des Kopfhörerkabels (ft) 1.8
Gewicht (g) 16.5
Gewicht (oz) 0.58
Material der Ohrstöpsel Silicon
Bluetooth-Version 4.1
Länge des Kopfhörerkabels (cm) 55.5

Audio Spezifikationen

Treibergröße (mm) 8.0
Treiberanzahl pro Ohr 1.0
Treiberempfindlichkeit bei 1 kHz/ 1 mW (dB) 102dB
Impedanz (Ohm) 16.0

Control and Connection Specifications

Bluetooth-Profile HFP v1.6, HSP v1.1, A2DP v1.2, AVRCP v1.5
Bluetooth-Übertragungsleistung 0-4 dbm
Bluetooth-Frequenz 2.402GHz-2.48GHz
Bluetooth-Übertragugsmodulation GFSK, π/4DQPSK, 8DPSK

Batterie

Dynamischer Frequenzgang (Hz) 20 Hz - 20 kHz
Akkutyp Lithium-ion polymer
Ladezeit (leerer Akku in Stunden) 2.0
Dauer Schnellladung (Stunden) 2.0
Sprechzeit (Stunden) 8.0
Maximale Musikwiedergabezeit mit ANC aus (Stunden) 8.0

Features

Wiederaufladbarer Akku Ja
JBL Signature Sound Ja
Drei-Tasten-Fernbedienung mit integriertem Mikrofon Ja
In-Ear Ja
Schnellladung (5 Minuten entsprechen 1 Stunde Wiedergabezeit) Nein
Multipoint-Verbindung Ja
Kabellos Ja
Telefonate per Freisprechfunktion Ja
Transportbeutel Ja
Kompatibel mit Siri, Google Now Ja
Bixby Nein
  • 1 Paar JBL E25BT Kopfhörer
  • 1 Ladekabel
  • Warnhinweiskarte
  • Garantiekarte
  • Sicherheitsdatenblatt
  • Kurzanleitung (QSG)
  • Transportetui
Der kabellose In-Ear-Kopfhörer JBL E25BT bietet den Referenz-Sound von JBL und einen Akku mit 8 Stunden Laufzeit. Mit seinem praktischen Clip verrutscht der Kopfhörer auch bei längerem Musikgenuss nicht. Zudem kannst Du nahtlos zwischen der Musik auf Deinem Mobilgerät und Deinem Telefon wechseln, so dass Du nie mehr einen Anruf verpasst. Auch die komfortable 3-Tasten-Fernbedienung, das integrierte Mikrofon und die verschiedenen Farbdesigns sind Gründe, weshalb Du in Zukunft wohl nicht mehr auf Deinen JBL E25BT verzichten willst.

Search Result For ""

E25BT wurde bewertet mit 2.9 von 5 von 229.
Rated 3 von 5 von aus Il aurait pu être parfait, MAIS... J'avais besoin d'écouteurs sans fils pour passer des appels et écouter de la musique sur mes deux téléphone. La construction semble solide : les cordes textiles inspirent bien plus confiance que les cordons caoutchouc (quelques cm de plus en longueur auraient été appréciés). L'appairage se fait rapidement. Quant- à la télécommande et le témoin LED ils sont bien pensés. Pour le son, rien à redire. Cependant, il ne semble vraiment pas convenir pour les appels. Le micro doit être médiocre car la plupart des correspondants me disent ne pas m'entendre, si bien que je dois reprendre mon téléphone en main pour avoir une conversation normale ! Déçue...
Veröffentlichungsdatum: 2017-12-18
Rated 4 von 5 von aus works good I bought this a couple weeks ago so reliability is unknown. Sound quality is pretty good, not audiophile quality. Connecting is easy, and can move at least 20 feet and stay connected. It will disconnect when you move too far and will act like it's reconnected when you return, but wont' be. Have trouble answering calls, finding the right button is difficult and you have to hold it an exact amount of time or it wont work, supposed to be 3 seconds but that could be relative. They are not uncomfortable, but you do need to clip it to your collar or it will slide to one side and pull out of an ear.
Veröffentlichungsdatum: 2017-05-24
Rated 5 von 5 von aus Very impressed I bought these last month after previously owning Beats. I knew JBL were a good brand but I wasn’t sure if they would match the sound quality. I am really impressed with them, easy to connect, great sound across the range and they are light and don’t fall out when running. Absolutely delighted with the purchase. I can’t really score durable as they are so new, but so far so good.
Veröffentlichungsdatum: 2018-01-18
Rated 5 von 5 von aus Great all around for a fair price.Doesnt kill your wallet and has some of the best audio I've had out of any earbuds, ever. Plus the variety of color and comfortable fit make it perfect for anyone to use. Good battery life, good cord length.
Veröffentlichungsdatum: 2018-03-27
Rated 5 von 5 von aus I"ve been looking for a good set of wireless headsets that sounds good for a while now. I found these and they are worth every penny. I don't" leave home without them ! J
Veröffentlichungsdatum: 2018-02-05
Rated 5 von 5 von aus Great value! I bought these earphones because I play squash which makes it hard to train with wired earphones. The sound quality is good and battery life is impressive. Very happy customer!
Veröffentlichungsdatum: 2017-10-08
Rated 5 von 5 von aus Great Sound! Simple Configuration! Purchased these for my wife's birthday. She loves these for both her phone and laptop. Bluethooth paring was very easy. Sound quality is excellent.
Veröffentlichungsdatum: 2018-08-11
Rated 5 von 5 von aus Battery works long. You can hear clearly music an. I need it for trainings. Not I'm not worry about crashing my probe during running by hitting the cable. Fully recommend. Good price
Veröffentlichungsdatum: 2017-08-22
  • y_2019, m_7, d_18, h_24
  • bvseo_bulk, prod_bvrr, vn_bulk_2.0.12
  • cp_1, bvpage1
  • co_hasreviews, tv_0, tr_229
  • loc_de_AT, sid_e25bt, prod, sort_[SortEntry(order=RELEVANCE, direction=DESCENDING)]
  • clientName_harmanaudio

Mijn clip is helaas afgebroken. Wel ben ik erg blij met de oortjes en wil ze graag repareren indien mogelijk. Wat zijn de mogelijkheden hiervoor?

Gefragt von: Jaspers1234
Wat jammer dat het clipje is afgebroken van uw JBL E25 BT. Om u beter van dienst te kunnen zijn wil ik u vragen rechtstreeks contact op te nemen met ons Harman Costumer Support team. Zij zijn u hierin graag van dienst. Zij zijn bereikbaar per telefoon, e-mail  of chat voor directe hulp. Zie https://www.harmanaudio.nl/support-contact.html#ns  voor meer informatie
Beantwortet von: Arthan
Veröffentlichungsdatum: 2019-06-03

I have bought it and unbox, the clip is already broken...

Gefragt von: SpencerGraver
Hi , we're here to help with your JBL E25BT. Please submit a case request and so we can assist you: http://www.jbl.com/support-contact.html
Beantwortet von: Mario at Customer service
Veröffentlichungsdatum: 2019-05-21

The cord clip for my phone broke, where can I buy a replacement?

Gefragt von: DaniBr
Hi, you can reach us and we can help you out. Please submit a case request and so we can assist you: www.jbl.com/support-contact.html
Beantwortet von: Mario at Customer service
Veröffentlichungsdatum: 2019-05-20

I got this product yesterday, seems good from 1st day use. But I am very disappointed that, why don't you guys start supply any travel adaptor with this? It's a less power consuming device, sensitive though. Please suggest me the suitable adaptor power.

Gefragt von: Jae b l
You can use any USB power block to connect to it so it can charge, usually your phone charger can be connected with the USB cable that came with the earbuds so you can charge it.
Beantwortet von: Mario at Customer service
Veröffentlichungsdatum: 2019-05-20

They won't turn on or show any light, even when its connected to the charger. Only when connected to the charger and pressing the middle button the light blinks very fast 3 time white and once blue but nothing happens. Can anyone help, please?

Gefragt von: MariaJ
We'd like to check some settings on your end so we can find out our options., please submit a case request and so we can assist you: www.jbl.com/support-contact.html
Beantwortet von: Mario at Customer service
Veröffentlichungsdatum: 2019-05-18

Is it possible to turn off the sound when the device turns itself off? Did not find the option in the manual though. Do not want the jumpscares when falling asleep with peaceful meditation music and at some point ---- CABOOM!!...

Gefragt von: KaroliinaK
Thank you for your question. No, unfortunately it's not possible to turn off that sound. Should you wish to receive further support, you may contact the Harman Customer Support team by telephone, email or chat in order to receive direct assistance. Please see https://uk.harmanaudio.com/support-contact.html#ns for further details. Thank you.
Beantwortet von: Arthan
Veröffentlichungsdatum: 2019-05-16

It says on your website that they support Siri/google now. Can't seem to get this to work, how exactly?

Gefragt von: TMVegard
You have to manually press your home button on your phone to activate Siri in which you can communicate through the headphones. In a way, it will support siri, but we do not have a button on the headphones that will actually activate Google Assist.
Beantwortet von: Mario at Customer service
Veröffentlichungsdatum: 2019-05-13

Is there any possible way to replace the clip?

Gefragt von: SullivanC123
We would like to work with you directly to help you with your issue. Please submit a case request at https://www.jbl.com/support-contact.html and the Customer Service Team will be more than happy to assist you.
Beantwortet von: Mario at Customer service
Veröffentlichungsdatum: 2019-04-13
  • y_2019, m_7, d_16, h_20CST
  • bvseo_bulk, prod_bvqa, vn_bulk_2.0.12
  • cp_1, bvpage1
  • co_hasquestionsanswers, tq_258
  • loc_de_AT, sid_e25bt, prod, sort_[SortEntry(order=LAST_APPROVED_ANSWER_SUBMISSION_TIME, direction=DESCENDING)]
  • clientName_harmanaudio
Teilen