JBL

Leap Wireless

Details
Artikel-Nr. LEAP WIRELESS
Variations
  • Select Color
Product Actions
Add to cart options

Additional Information
Die In-Ear-Kopfhörer der Serie yurbuds® LEAP Wireless mit sicherem Sitz bieten die beste Klangqualität durch JBL® sowie mehr als 6 Stunden Batteriedauer mit hörbar-sichtbarer Akkuwarnung, einfache Musik- und Anrufsteuerung, Bluetooth und das typische ergonomische Design. Stelle jede Grenze in Frage.
At a Glance:
  • TwistLock®-Technologie
  • FlexSoft®
  • Schweißbeständig
  • JBL® Signature Sound
  • Gewebtes Kabel
  • Aktivierung von Musik, Lautstärke und Klang über eine Fernbedienung mit 3 Tasten
  • Sport Bluetooth
  • Intelligenter Akku
What's in the box:
  • 1 pair of yurbuds Leap Wireless sport earphones
  • 1 Sport Carry Pouch
  • 2 Sizes of Enhancers
  • 1 Micro-USB Charging Cable
Genieße die Freiheit, dich nach deinen eigenen Regeln zu bewegen. Die In-Ear-Kopfhörer der Serie yurbuds® LEAP Wireless haben keine störenden Kabel und bieten die typische schweißbeständige, bequeme Passform aller Sport-Kopfhörer von yurbuds. Diese Kopfhörer mit dem JBL®-Signature-Sound-System mit PureBass, einem Mikrofon mit einfacher One-Touch-Audiofunktion und über 6 Stunden Musik und Anrufen mit hörbar-sichtbarer Akku-Warnung werden dir ein treuer Begleiter sein. Bluetooth und ein sicherer Sitz machen das Modell perfekt, sodass du jede Grenze durchbrechen kannst.
Product Features:
  • TwistLock®-Technologie
    Nur yurbuds verfügt über die patentierte TwistLock®-Technologie für einen sicheren Sitz, wodurch die Kopfhörer selbst während der aufreibendsten körperlichen Anstrengungen nicht heraus fallen.
  • FlexSoft®
    Die garantiert schmerzfreien Kopfhörer von yurbuds haben ein ergonomisches Design, um Bereiche des Ohrs, in denen sich viele Nerven befinden, nicht zu belasten, und bieten langanhaltenden Komfort. Die Kopfhörer sind aus flexiblem Silikon für medizinische Verwendung hergestellt und daher über unzählige Stunden unglaublich weich und bequem.
  • Schweißbeständig
    yurbuds wurden für das Training unter allen Bedingungen entwickelt und können auch unter Einfluss von Regen, Wasser und Schweiß verwendet werden.
  • JBL® Signature Sound
    JBL® Signature Sound
  • Gewebtes Kabel
    Um eine bessere Tragbarkeit und Langlebigkeit zu erreichen, sind die Kabel reißfest und bilden keine Knoten.
  • Aktivierung von Musik, Lautstärke und Klang über eine Fernbedienung mit 3 Tasten
    Das schweiß- und wasserbeständige Inline-Mikrofon mit drei Tasten bietet dem modernen Multitasker ein hohes Maß an Komfort. Mit nur einer Taste kannst du Telefonate, Musik und die Lautstärke steuern, ohne dein Training zu unterbrechen. Nur kompatibel mit Apple® iPhone®-, iPod®- und iPad®-Geräten.
  • Sport Bluetooth
    Bietet mittels Wireless-Technologie eine nahtlose Verbindung zu Ihrem Gerät.
  • Intelligenter Akku
    Unsere Batterielebensdauer wurde getestet und reicht nachweislich für eine Woche Training. Du kannst die Lebensdauer über hörbare Warnungen und Anzeigen auf dem Bildschirm prüfen.
Highlights:
Manuals & Downloads:
Device Compatibility:
Bluetooth
Allgemeine Spezifikationen:
Available Colors
Black
Leap Wireless wurde bewertet mit 2.8 von 5 von 47.
Rated 2 von 5 von aus Love/Hate Relationship I've had this product for 4 months and I haven't had the battery issues nor the problems with turning on and off. Frankly, the functionality on these works well for me. The speaker works great when answering the phone during a workout and compatibility with my phone made them easy to use. All that said, the wire that connects the 2 ear buds is incredibly stiff and any time it bumps on my hair or the back of my shirt (the cord is so long it hits at my shoulder blades) the ear buds pop out of my ears. Even sitting at my desk, turning my head causes them to fall out. If JBL can find a solution to this problem I'd give them 5 stars. But for now, I can't get them to stay in my ears so I have to give a low rating.
Veröffentlichungsdatum: 2015-04-15
Rated 4 von 5 von aus Great Headphones. Yes, it's true that the extenders do fall off (if you are not careful) but given the comfort these provide, I just take a little extra time not to hook them on the zipper of the case or other things. Perhaps this is not a good choice for athletes and JBL will appreciate what its customers (users) are trying to tell them and will possibly come out with one for athletes that truly are designed with them in mind. Personally, I think these headphones sound great and they have done everything I expect them to do given the technology.
Veröffentlichungsdatum: 2015-04-25
Rated 5 von 5 von aus Works great! I use these about 4 hours every day, and they are wonderful! The sound is great, controls are easy to use, and the battery lasts for the entire day! I love them!
Veröffentlichungsdatum: 2016-05-25
Rated 1 von 5 von aus Uncomfortable I have a great deal of respect for JBL so my expectations were quite high. Unfortunately, these are so uncomfortable I cannot really appreciate the sound quality. I'm an amateur sound engineer so sound quality is extremely important to me. The biggest problem I have is that, as a woman, I have a lot of hair which interferes with the cord and I can't keep the buds in my ears. Are there differences between men's and women's ears? I'm wondering if these are specific to men. I also wear glasses and earrings and sometimes headbands to keep my hair back so there is a perfect storm around my ears. I'm inclined to return them but the jury is still out.
Veröffentlichungsdatum: 2015-12-14
Rated 5 von 5 von aus Great overall experience Work 100% every time, fast charging, high quality sound, use them in heavy rain and works perfect.
Veröffentlichungsdatum: 2017-07-14
Rated 5 von 5 von aus Great for working out ! Earbuds fit perfect for a girls ear. AMAZING SOUND!! once you get ther 'twist and lock' technology down - These are great. This review is from a serious person who works out almost everyday. They stay in and hold strong. Loud and better sound quality than previous model.
Veröffentlichungsdatum: 2015-04-04
Rated 5 von 5 von aus Perfect when it fits This was an exchange from the company because the pair I bought in the store was too big for my ear. I contacted the company and they exchanged those for the women size. It fits perfect for my small ear and the sound is great. Thank You
Veröffentlichungsdatum: 2016-03-03
Rated 5 von 5 von aus Great Wireless Set! I bought these when they were on a smoking deal and I am so glad I did! Great wireless earbud set. They were easy to pair with my phone and they are very comfortable. I'd recommend. Those who say they don't fit must not be putting them in correctly.
Veröffentlichungsdatum: 2017-06-28
  • y_2018, m_8, d_12, h_24
  • bvseo_bulk, prod_bvrr, vn_bulk_2.0.8
  • cp_1, bvpage1
  • co_hasreviews, tv_0, tr_47
  • loc_de_AT, sid_leapwireless, prod, sort_[SortEntry(order=RELEVANCE, direction=DESCENDING)]
  • clientName_harmanaudio

i realized that the sound quality is so much better if it is able to stick even deeper onto my ear canal.. i have the smallest size of earbuds which is 19 i suppose? but still its not completely sitting in my ear. any other way around this ..? 

Gefragt von: jesse_737
We would like to work with you directly, I noticed that you are in Singapore. please submit a case at support.apac@harman.com and our Customer Service Team will be more than happy to further assist you
Beantwortet von: Steve S
Veröffentlichungsdatum: 2018-05-16

In den letzten Beurteilungen wurde oft von Verbindungs Schwierigkeiten zu IOS -Systemen, insbesondere I phone 6 berichtet. Würde da jetzt eine Lösung gefunden? Ich würde mir die Ohrhörer gerne kaufen, jedoch keine Katze im Sack;-

Gefragt von: Wupperhotte
Wir kennen keine Probleme mit IOS-Geräten und dem Leap Wireless. Wir wuerden Ihnen empfehlen, bei uns direkt zu bestellen, um von dem 30-tägigen Rückgaberecht zu profitieren.
Beantwortet von: Tim FG
Veröffentlichungsdatum: 2018-05-15

I've a Yurbuds Leap wireless earphone, bought few years ago, now the problem is, the volume is automatically reducing like a ghost control during the call, and i've to keep the volume up button pressed while on call. kindly help me to resolve this.

Gefragt von: Arunko
Hi, You might find the answer to your question in our Product Support FAQ and Knowledgebase Sections. The link is located at the top of this page. To submit a support case, please fill out the Contact Us form at the same location
Beantwortet von: Kay Harman
Veröffentlichungsdatum: 2018-04-18

Hi, What size enhancers come with these yurbuds please? I have lost the largest one and require a replacement set. Kind regards, Wayne 

Gefragt von: Wayne10
Hi, Thank you for your question. The set had size 5,6,7 and 8 available, but these enhancers may not be available anymore. You can reach out to our authorize service center for more information. Fullers Electronic Services Ltd Technical Centre Riverside View Wickham Market IP13 0TA website: http://www.carradiorepairs.co.uk/parts_accessories.html
Beantwortet von: Danny HARMAN
Veröffentlichungsdatum: 2018-04-03

Hi, I’ve started using my Yurbuds again as I have started putting the miles on and my yurbuds are constantly filling out, I am pretty sure I have the wrong size, as I have followed the video to lock into my ears. I purchased these leap wireless online.

Gefragt von: Wayne10
Hi Thank you for your question Sometimes the ear-tips (removed from the headphones) needs a little cleaning, using warm water and a little dish-soap, this gives them their grip back and they do not fall out that easy. if this is not the problem, please feel welcome to contact our customer help-desk.
Beantwortet von: Mogens
Veröffentlichungsdatum: 2018-03-21

I'm using a Samsung Fan Edition. I've turned my Leap Wireless and Samsung FE bluetooth on but I can't seem to discover Leap Wireless in my list of Bluetooth items and I don't know why, it used to be able to work with my Samsung Note 2.

Gefragt von: Jian
Hi Thank you for your question You should try removing old bluetooth pairing information in your bluetooth list and repair your Leap headphone. If you problem persists then you should contact your local JBL help-desk, who will gladly assist you further.
Beantwortet von: Mogens
Veröffentlichungsdatum: 2018-03-21

Hy there, my buds wont Start anymore. Putting them on the charger will illuminate a steady green, but it will not turn on at all. Pls help. Thx, chris

Gefragt von: Chris29
Hi Chris, Thank you for your question. Sounds like the headphones might be defective and requires service. I would advise you to go back to the place of purchases and contact them for further assistance. If you need any help from us, please contact our customer service.
Beantwortet von: Danny HARMAN
Veröffentlichungsdatum: 2018-03-06

Hi, I selected the option forget device from my iPhone. How can I pair again?

Gefragt von: Daniel55247
Simply put your Leap wireless into pairing mode and check the bluetooth settings in your iPhone to pair again.
Beantwortet von: Mario at Customer service
Veröffentlichungsdatum: 2018-02-21
  • y_2018, m_8, d_12, h_24CST
  • bvseo_bulk, prod_bvqa, vn_bulk_2.0.8
  • cp_1, bvpage1
  • co_hasquestionsanswers, tq_45
  • loc_de_AT, sid_leapwireless, prod, sort_[SortEntry(order=LAST_APPROVED_ANSWER_SUBMISSION_TIME, direction=DESCENDING)]
  • clientName_harmanaudio

Suchergebnis für ""