JBL

JBL® Everest™ 100

Details
Artikel-Nr. EVEREST 100
Variations
  • Select Color
Product Actions
Add to cart options

Additional Information
Mit Bluetooth 4.1, JBL Pro Audio Sound und ergonomischen Ohrstücken bietet der JBL® Everest™ Elite 100 legendären Klang in einem On-the-Go-Design.
At a Glance:
  • Bluetooth 4.1
  • Legendärer JBL Pro Audio Sound
  • Branchenführende Ergonomie
  • Integriertes Mikrofon
What's in the Box:
  • 1 Paar JBL® Everest™ 100 Kopfhörer
  • 1 Mikro-USB-Ladekabel
  • 3 Paar Ohrpassstücke (S, M, L)
  • 3 Paar Secure Fit-Ohrpassstücke (S, M, L)
  • 1 Kurzanleitung
  • 1 Garantiekarte mit Sicherheitshinweisen
JBL® Everest™ Elite 100 ist legendärer Klang in einem On-the-Go-Design.Die Bluetooth 4.1-Technologie ermöglicht eine kabellose Konnektivität, JBL Pro Audio Sound liefert ein dynamisches Hörerlebnis und die ergonomischen Ohrstücke ermöglichen eine noch nie dagewesene Passform in Deinen Ohren. Der aufladbare Akku bietet 8 Stunden Performance und das eingebaute Mikrofon mit Echo-Unterdrückungstechnologie ermöglicht natürlich klingende Sprachanrufe. Genieße ultimativen Klang – völlig ungebunden.
Product Features:
  • Bluetooth 4.1
    Stelle eine Verbindung zu jedem Bluetooth-fähigen Gerät her und genieße die erstaunliche Klangqualität ohne lästige Kabel.
  • Legendärer JBL Pro Audio Sound
    Erlebe das gleiche Erlebnis und den unglaublichen Klang, den JBL bereits seit fast 70 Jahren auch in Konzertsälen, Studios und Wohnzimmern liefert.
  • Branchenführende Ergonomie
    Diese Kopfhörer weisen ein ergonomisches Design auf, das zur einzigartigen Kontur Deiner Ohren passt. Erlebe einen noch nie da gewesenen Komfort für längeren und besseren Hörgenuss.
  • Integriertes Mikrofon
    Integriertes Mikrofon mit Echo-Unterdrückungstechnologie für natürlich klingende Anrufe.
Bluetooth Connectivity

Allows you to wirelessly stream music through any Bluetooth enabled device.

Highlights:
Manuals & Downloads:
Device Compatibility:
Bluetooth
Allgemeine Spezifikationen:
Dynamic frequency response range
10-22kHz
Driver sensitivity
96dB/1kHz, 1mW
Maximum SPL
103dB
Rated power input
5mW
Microphone sensitivity
–42dBV/Pa
Battery type
Polymer Li-ion Battery (3.7V, 50mAh x 2)
Music play time with BT on
up to 8 hours
Audio Spezifikationen:
Frequency Response
10-22kHz
Speaker Specifications:
Driver
5.8mm
Dimensions:
Weight (g)
16
Earbud dimension W x H x L (mm)
14.7 x 14.8 x 30.4
Mic housing dimension W x H x L (mm)
9.1 x 7.2 x 42.3
Driver
5.8mm
JBL® Everest™ 100 wurde bewertet mit 3.6 von 5 von 156.
Rated 5 von 5 von aus Diese Kopfhörer sind auf jeden Fall seinen super!! Die Kopfhörer haben mich auf jeden Fall überzeugt! Ich konnte mich ausgiebig damit durchtesten. Sie liegen sehr gut an den Ohren, man braucht keine Bange zu haben, dass es irgendwie rausfällt. Das Design ist auch ziemlich auffallend. Es ist definitif hochwertig verarbeitet. Der Klang, der Sound und der Bass sind top optimiert. Ich finde es auch toll, dass es kein Kabelsalat gibt. Einfach an die Ohren anlegen und dank der Bluetooth-Verbindung koppeln und dann darf es losgehehn. Ich finde diese Kopfhörer wirklich super, und sie ist auch ständig in Benutzung. Ich kann sie wärmstens empfehlen. Hier macht man nichts falsch!!!
Veröffentlichungsdatum: 2016-08-05
Rated 4 von 5 von aus Very good plugs, firmware fixes video delay I too was enjoying the JBL Everest 100 first day on my way to work. However the video delay was a bummer once I arrived at my iMac. Gladly I read the other reviews on this page which led me to update to firmware 2.6 (mine came with 2.0 preinstalled). I like how they fit just fine in my ears, I had issues with previous in ears (urbeats) just falling out very easily. Sound quality is great too. As I said, I'm "upgrading" from my previous pair of urbeats, because the cable broke. Cables.. *snicker*.. The Everest 100 are not that bass-heavy as the urbeats, but this is not a bad thing. I would have liked some kind of bag for transporting, which would have made this deal a perfect one for wireless in ear headphones in this price range.
Veröffentlichungsdatum: 2016-05-03
Rated 5 von 5 von aus Awesome... Literally I just came back from a store just return a Jaybird X2 very disappointed about the item, in exchange I got this one got in my car pair with my s7 edge phone one thing I notice right away when I put it on it almost like I had it order specificly for the size of my ears it fits perfectly, compare to the one that I returned which I tried all the different sizes of the ear tips including the kind that one that supposed you stay in your ear none of it works for me, so I'm so happy about this purchase. Let's talk about the sound is phenomenal. I'm thinking about getting The Elite version when it comes out.
Veröffentlichungsdatum: 2016-03-14
Rated 5 von 5 von aus Sounds good. But, heavy. First, the bad, it feels heavy to my ears. And, it should be a bit louder. Now, the good, it sounds great. This is one of a few earbuds that can play classical music accurately. I would definitely recommend this to a friend.
Veröffentlichungsdatum: 2017-11-14
Rated 4 von 5 von aus great sound Just bought these earphones for the gym. I find that the sound is amazing. The bass is deep, when I set the EQ to hip-hop on my iPod. I use the large ear sleeves, normally use medium on my wired earphones. The right side does slip out due to sweat and the weight of the mic. If only the ear stem is 3-4 mm longer, so I can use the medium sleeves and they won't slip out. Or supply triple flange sleeves so they go deeper in the ear canal. Had to get rid of the cable clip, because each time I would turn my head, the cable would rub against my neck and fall out. Would be better if the cable is 2-3 inches shorter.
Veröffentlichungsdatum: 2016-02-25
Rated 5 von 5 von aus Very good buy with the sale price. Loved it so far. It is easy to connect and the sound quality is not bad
Veröffentlichungsdatum: 2018-05-16
Rated 5 von 5 von aus Great headphones I bought the refurbished and they work perfectly my only complain is that the volume/on/off switch is a bit heavy and weighs down the cord to one side of my head which can get quite annoying sometimes but besides that the headphones are amazing!
Veröffentlichungsdatum: 2018-04-09
Rated 5 von 5 von aus Great features I bought this a month ago and I’m happy I did! And i love it
Veröffentlichungsdatum: 2018-01-18
  • y_2018, m_9, d_24, h_20
  • bvseo_bulk, prod_bvrr, vn_bulk_2.0.8
  • cp_1, bvpage1
  • co_hasreviews, tv_1, tr_155
  • loc_de_AT, sid_everest100, prod, sort_[SortEntry(order=RELEVANCE, direction=DESCENDING)]
  • clientName_harmanaudio

Very low volume on all devices (iPhone 6S and iPhone X). Very poor compared to cheap Sony headphones. What is going on here. These cost a 100 bucks!!!

Gefragt von: CorrosionMan
Hi, Thank you for your question. Sorry to hear about your recent experience with our product. Sometimes it is just because the earbud does not fit correctly in your ear and/or maybe you are using the wrong size as well. When you have placed them correctly in your ear then the sound will be better. You can always get more assistance from our customer service via Customer.support@harman.com
Beantwortet von: Danny HARMAN
Veröffentlichungsdatum: 2018-05-19

Everest 100 has the App been designed for? Also it have a feature of noice cancellation on microphones?

Gefragt von: Kiranpearl024
We would like to work with you directly to get more information and answer your question. Please submit a case request at https://www.jbl.com/support-contact.html and the Customer Service Team will be more than happy to assist you.
Beantwortet von: Mario at Customer service
Veröffentlichungsdatum: 2018-05-05

Is JB going to update the FW so that they work with google assistant? (Sony is doing just that) Forcing people to upgrade, is not a sound business plan.Your customers, if frustrated, are unlikely to buy another JBL product.There are lots of alternatives.

Gefragt von: DavePlant
Thank you for your question. No plans have been made for updating the FW for this product. If you want to get the latest news about our product, Please subscribe to our Newsletter so you have the latest information.
Beantwortet von: Mario at Customer Service
Veröffentlichungsdatum: 2018-05-04

Après un jogging les deux voyants restent allumés. Plus de son. Impossible de remettre en toute mémé après recharge. Je suppose que je peux les mettre dans un container à recyclage. 

Gefragt von: Jseraz
Bonjour Merci pour votre commentaire. Un menbre du support technique va vous contacter.
Beantwortet von: Harmansupp
Veröffentlichungsdatum: 2018-04-26

Hallo, het rechter oortje van de Everest 100 geeft vrijwel geen geluid meer. Wat is hiervan de oorzaak? Mvg, Christian Muller

Gefragt von: Muller
Hi, Als er nog wel wat geluid uit komt, dan wil ik je aanraden de hoofdtelefoon eens goed schoon te maken. Je kan dit met een vochtige doek met een beetje afwasmiddel doen ( ( let erop dat je geen water door het filter van de hoofdetelefoon drukt ), om ervoor te zorgen dat alles vetvrij wordt. Met in-ear hoofdtelefoons heb je een kans dat er oorsmeer in het filter komt, wat ervoor zorgt dat het geluid gedempt wordt. Als er helemaal geen geluid uit een kant komt, dan kan het zijn dat de hoofdtelefoon defect is, in dat geval zal je hiermee terug moeten naar de winkel.
Beantwortet von: Kay Harman
Veröffentlichungsdatum: 2018-04-25

bjour, mon JBL 100 est un cadeau < 1an je n'ai pas la garantie. Il ne se recharge plus (le pt lumineux rouge reste noir et ne s'allume pas après 10s appuyé sur on.. est t'il foutu ?

Gefragt von: Jtmnp1957
Même symptôme. Je viens de me y lier un avis sur la piètre qualité du produit. 
Beantwortet von: Jseraz
Veröffentlichungsdatum: 2018-04-22

Hallo, mein JBL Everest 100 lässt sich nicht mehr mit dem Iphone verbinden. Habe versch. Iphone's getestet, die sich einwandfrei mit anderen Geräten koppeln lassen aber den Everest nicht mehr finden. Kommt dann immer "pairing failed, please try again"

Gefragt von: An001
Wir würden Ihre Supportanfrage gerne direkt mit Ihnen besprechen und eine Lösung für Sie finden. Um einen persönlichen Supportfall anzulegen und weitere Unterstützung zu erhalten, füllen Sie bitte das „Contact Us“-Formular auf dieser Seite aus. Wir freuen uns auf Ihre Nachricht!
Beantwortet von: Justin G
Veröffentlichungsdatum: 2018-04-18

This product working with two devices in the same time?

Gefragt von: Sameh
The JBL Everest 100 can only play one music on one device only.
Beantwortet von: Mario at Customer service
Veröffentlichungsdatum: 2018-03-03
  • y_2018, m_9, d_24, h_20CST
  • bvseo_bulk, prod_bvqa, vn_bulk_2.0.8
  • cp_1, bvpage1
  • co_hasquestionsanswers, tq_213
  • loc_de_AT, sid_everest100, prod, sort_[SortEntry(order=LAST_APPROVED_ANSWER_SUBMISSION_TIME, direction=DESCENDING)]
  • clientName_harmanaudio

Suchergebnis für ""